fredag 2 september 2011

Latin

Idag är en såndär dag när allt känns rätt så bra. Vaknade vid åttatiden, klev upp och fixade mig, gav Garmin frukost och släppte sedan ut det lilla monstret. Runt halv tiotiden åkte jag och Åsa till gymmet. Tränade ett pass och bokade in en möte med PT nästa vecka. Ska bli skönt att få ett riktigt gympass, skräddarsytt för mig & mina önskemål.

Därefter åkte jag hem, duschade och sen åkte jag och sambon och storhandlade. Tog ett fat med vaniljyoghurt & kanel i väntan på att Marcus skulle sluta jobbet.
Vi fick besök av svärfar och Ella. Hämtade upp Marcus och for till Kalmar. Handlade lite skolsaker, prylar inför inflyttningsfesten och 2 böcker! Åt sedan kinabuffé och for hem.

Nu sitter jag och försöker plugga in människoskelettet på latinska... Kranium, scapula, clavikula, sternum, costa, humerus, columna vertibralis, radius, ulna & crista iliaca!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar