lördag 3 september 2011

you've got mail

Kollade min mail via mobilen och såg att jag hade fått "beslut om studiemedel" från csn. Medans jag loggade in på mina sidor så märkte jag faktiskt att jag hade fjärilar i magen. Tänk om jag inte skulle bli beviljad studiestöd?
Man gar ju hört en massa om hur mycket strul en del har haft det med csn. Jag har (peppar, peppar ta i trä) faktiskt aldrig haft något problem med csn. Mina pengar har kommit när dem ska komma och beloppet har alltid stämt.

Självklart blev jag beviljad studiestöd. Så nu kommer jag till och med ha råd att ta körkort. Och nu vill jag faktiskt ha körkort. Alla mina vänner har körkort och det börjar kännas dumt att dem jämt kör och jag aldrig kan återgälda detta. Hej och hå vad jag kommer att få köra när kortet är fixat. Jag skulle vilja ha friheten att ta bilen in till Kalmar när jag känner för det istället för att planera mitt liv efter bussar. Nehepp, körkortet here i come!

Nu känns allt skitbra och jag ska fira detta med att lära mig tolv nya skelettdelar på latinska.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar